دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

حذف سوژه های دلخواه از تصاویر Image Mender v1.2

نرم افزار Image Mender یکی از کوچکترین و کاربردی ترین نرم افزار های گرافیکی جهت حذف اشیا و اشکال ناخواسته از عکسها و نصاویر حقیقی میباشد .


با اجرای نرم افزار به طور خیلی ساده میتوانیم با گشودن Open یک تصویر جدید و انتخاب شیئ Object مورد نظرمان با قلم نشانه گذاری یا Marker ( که همانند یک ماژیک نارنجی میباشد ) ، سوژه را با کلیک بر دگمه فلش حذف نماییم . باز سازی پس زمینه در این نرم افزار مصنوعی میباشد و از دیگر نرم افزارهای مشابه ای که قبلا معرفی نموده ایم چون Wire Pilot و Teorex Inpaint از بعضی جهات بهتر است .
از نمونه های نرم افزارهای Object Removal که قبلا تقدیم دوستان گرامی نمودیم و چنانکه به طور یقین همه عزیزان علاقمند به گرافیک توجه کرده اند توانایی آنها در عملیاتی است که ممکن است توسط نرم افزارهای بزرگی چون فتوشاپ با دشواری و صرف زمان زیاد صورت گیرد که در اینجا به صورت سریع و بدون نیاز به اطلاعات و تجربه زیاد کاربر ، به زیبایی به انجام میرسد . دوستان گرامی در استفاده از این نرم افزار و نرم افزارهای مشابه باید به نکته بسیار مهمی توجه داشته باشند که گرچه نهایت تلاش تیم توسعه نرم افزار در استفاده راحت راحت و اتوماتیک از نرم افزار به کار گرفته شده است ولی به سبب بازسازی مصنوعی اطلاعات غیر قایل رویت پشت ( سوژه ای که قصد محو آن را از تصویر داریم ) ، غالبا حذف اشیا بزرگ از تصویر ، تنها با پس زمینه های خاص دارای کیفیت مطلوب میباشد .
به طور مثال حذف تصویر یک هواپیما از آسمان آبی یک دست و یا حذف حیوانی از پس زمینه یک جنگل انبوه میتواند نتایج بسیار بهتر و زیباتری از حذف تصویر یک عینک بر صورت نامتقارن و غیر غابل باز سازی یک انسان در بر داشته باشد . البته با حوصله و دقت زیاد و تقسیم هر سوژه به قطعات کوچکتر میتوان به نتایج درخشانی دست یافت ولی مسلما چنین عملیاتی بر خلاف تبلیغات ارائه شده برای نرم افزار و یا برداشت اولیه کاربر از نمونه کارهای نرم افزار میباشد.


به منظور نصب و استفاده از نرم افزار ، ابتدا از پوشه Setup فایل Imender1.22.exe را اجرا فرمایید و پس از آن با استفاده از سریال موجود در پوشه Crack نرم افزار را رجیستر کنید .

حجم فایل : 2.7 مگابایت


پسورد :

     
 

www.takdownload.ir

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد