دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

رمز گذاری سی دی و دی وی دی توسط Gilisoft Secure Disc Creator 2.3

هیچ کسی مایل نیست CD خود را که با تلاش فراوان جمع آوری و تهیه و عرضه نموده است، به آسانی کپی شود و نسخه ی غیر اورجینال آن در دست مردم باشد. نرم افزار Secure Disc Creator ابزاری قدرتمند در زمینه پسورد گذاری بر روی سی دی و دی وی دی ها می باشد.
توسط Secure Disc Creator تمامی فایل های شما رمز گذاری می شوند تا خیال شما از دسترسی اطلاعات به دست دیگران راحت باشد. الگوریتم قدرتمند ۲۵۶ بیتی برای پسورد گذاشتن بر روی لوح های فشرده از نوع سی دی و دی وی دی استفاده شده است. از ویژگی های مهم این برنامه این است که جهت مشاهده اطلاعات رمز در سیستم های دیگر، نیاز به نصب مجدد آن نیست. توسط این نرم افزار می توان فایل های ایمیج یا ISO رمز دار ایجاد کرد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به امنیت بالا، قابلیت ساخت فایل های ISO، رایت فایل های ISO، قابلیت ساخت درایوهای مجازی و … اشاره نمود.

محافظت به وسیله پسورد:
Secure Disc Creator با در اختیار داشتن ابزار های قدرتمند منحصر به فردش این توانایی را به شما می دهد تا دیسک های CD و DVD خود را به صورت کاملا محافظت شده به وسیله پسورد رایت کنید.

امنیت کامل در حفظ اطلاعات شما:
تنها کافیست تا فایلها ، پوشه ها و یا اسناد مورد نظرتان را درون درایو CD و DVD قرار دهید ، آنگاه می بینید که GiliSoft Secure Disc Creator چگونه از آنها به طور کامل و در محیطی ایمن محافظت می کند.

آرامش خاطر:
آیا همیشه نگران این بوده اید که اطلاعات شخصی و یا محرمانه ی تان در اختیار افراد غیر قرار گیرد و هیچ راهی برای مقابله با آن پیدا نکرده اید ؟ استفاده از این نرم افزار به شما کمک می کند تا به سادگی آرامش خاطر را دوباره لمس کنید!

قابل حمل:
یکی از ویژگی های کلیدی برنامه ی پیش رو ، قابل حمل بودن آن می باشد و بدین معنی است که هر گاه نیاز باشد تا اطلاعات رمزگذاری شده را باز کنید ، نیازی به نصب دوباره نرم افزار Secure Disc Creator نخواهید داشت و به سادگی دسترسی به آنها برایتان فراهم خواهد گردید.

ساخت ایمیج ISO:
GiliSoft Secure Disc Creator قادر است تا از دیسک های CD و DVD ایمیج های استاندارد با فرمت ISO تهیه کند.

درایو مجازی:
این نرم افزار می تواند با ساخت یک درایو مجازی ، ایمیج های مختلف تهیه شده از دیسکها از جمله ISO را بدون نیاز به رایت کردن ، برای شما باز کند.

محبط کاربر پسند:
یکی دیگر از ویژگی های اساسی این برنامه محیط کاربر پسند آن می باشد. برای استفاده تنها کارهای مورد نیاز برای انجام ، نصب و اجرای نرم افزار می باشد. با وجود در اختیار داشتن ابزارهای قدرتمند برای رمزگذاری، هیچ گونه اطلاعات اضافی از کاربر برای انجام پروسه درخواست نخواهد شد.


سایت سازنده : www.gilisoft.com
قیمت فروش : $34.95 دلار
تصویر محیط : شماره یک

حجم دانلود : 6.1 مگابایت
لینک دانلود : مستقیم - کمکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد