دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

توضیحاتی پیرامون طراحی صفحات وب

wWw.ClickKon.cOm

نکاتی جالب و قابل توجه برای طراحان صفحات وب و همچنین وب مستران (به ادامه مطلب مراجعه نمائید)


ابزار وبمسترها

صفحات STATIC :
صفحات استاتیک (
STATIC) صفحاتی هستند که معمولا از یک مجموعه نوشته با پاراگرافبندی معین به همراه تصاویری مرتبط تشکلیل شده اند. این صفحات همان طور که از نامشان پیداست ثابت می باشند ، بدین معنی که کاربری که از سایت دیدن میکند نمیتواند بر روی صفحه تاثیر بگذارد و در آنها تغییر ایجاد کنید. به روز کردن (Update) کردن اینگونه سایتها مشکل و نیاز به دانستن تخصص در زمینه طراحی و وب می باشد و صاحبان اینگونه سایتها بدون داشتن دانش کافی در زمینه اینترنت و طراحی وب سایت، قادر به بروز رسانی سایت خود نمی باشند. و هر بار ناچارند با صرف هزینه هایی که به طراحان پرداخت میکنند ، سایت خود را بروز رسانی کنند. طبعاً هزینه طراحی اینگونه سایتها به مراتب ارزان تر از دسته DYNAMIC می باشد. از جمله زبانها یا بهتر بگوییم اسکریپت هایی که در این قبیل سایتها غالبا بکار برده میشود می توان به CSS , Java Script , XML , HTML ,... اشاره کرد.

صفحات DYNAMIC :
صفحات داینامیک (
DYNAMIC) همان طور که از نامشان پیداست به معنی صفحات پویا یا متحرک می باشند. این گونه صفحات توسط برنامه نویسی تحت وب تولید می شوند . از جمله زبانهای تحت وب می توان به Prel , CGI , ASP , PHP , ... اشاره کرد که امروزه در بین سایتهای اینترنتی دو مورد اول یعنی PHP و ASP بیشتر به چشم میخورد و رقابت تنگاتنگی بین این دو زبان وجود دارد که البته قصد نداریم وارد جزئیات شویم. این دسته از سایتها انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند، بر خلاف دسته قبل ، در این گونه سایتها هر لحظه احتمال تغییر وجود دارد. شاید تعداد صفحاتی که در دسته صفحات استاتیک قرار میگیرند قابل شمارش باشند، اما صفحات پویا غیر قابل شمارش هستند، البته تعداد فایلها مشخص هستند اما باید در نظر داشت که هر فایل ممکن است از مجموعه ای از صفحات تشکیل شده باشند که بسته به در خواست کاربر صفحه خاصی به آن کاربر نمایش داده می شود. شاید بزرگترین مزیت این گونه سایتها را بتوان در امکان اتصال به انواع بانک های اطلاعاتی و تولید بانکهای اطلاعاتی تحت وب دانست. از جمله بخشهایی از سایتها که شامل این دسته می شوند و توسط برنامه نویسی تولید میشوند، می توان به انجمنهای پرسش و پاسخ، فرم های نظر سنجی، فرم های تماس با ما، خرید و فروش آن لاین و بسیاری بخشهای متنوعی که تنها از عهده  زبان های برنامه نویسی تحت وب ساخته است را می توان نام برد.  بروز رسانی (Update) اینگونه سایتها می تواند بسیار ساده باشد و نیاز به داشتن هیچ گونه دانشی در زمینه طراحی نمی باشد.  برنامه نویس سایت می تواند به راحتی صفحه ای جهت کنترل و مدیریت بخشهای مختلف سایت به طور اختصاصی برای شما که صاحب سایت هستید طراحی کند تا بتوانید به سرعت و سهولت سایت خود را مدیریت نمائید و همینطور عمل بروز رسانی را برای همیشه خود شما انجام دهید. در مورد هزینه این گونه از سایتها در مقایسه با دسته قبل باید گفت ، با توجه به برنامه نویسی در صفحات که نیاز به وقت فراوان و تخصص خاصی در این زمینه دارد، طراحی این گونه سایتها نسبتا هزینه زیادی برای مشتریان در بر خواهد داشت. لازم به ذکر است که هزینه طراحی وب سایت هیچگونه قیمت مشخص و ثابتی ندارد و همیشه بصورت توافقی بوده است ، همچنین بسته به سابقه و کیفیت کار طراح و همچنین نوع مشتری می تواند به میزان قابل توجهی نوسان داشته باشد.

هیچ وقت نباید فراموش کرد که در بحث طراحی وب سایت گرافیک نقش بسیار تعیین کننده ای را ایفا میکند و حتی در اغلب اوقات در یک سایت حرف اول را گرافیک، ترکیب رنگ و ظاهر زیبا خواهد زد. همچنین با پیشرفته تر شدن صفحات وب و آمدن سیستم های جدید، امکان استفاده از صدا و انیمیشن نیز به شکل چشمگیری در صفحات وب جهت زیبا تر شدن هر چه بیشتر آنها موثر بوده اند. مهمترین و برترین نرم افزار گرافیکی که همیشه در کنار طراحان وب بوده است ، نرم افزار Photo Shop می باشد. از نرم افزار های تولید انیمیشن میتوان به نرم افزار Flash اشاره کرد. نرم افزارهایی نیز برای هماهنگ کردن و تولید صفحات وب وجود دارند که معروف ترین آنها نرم افزار Front Page می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد