دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلود فیلم رکوردهای گینس ۲۰۰۸, Guiness Worlds Records

guinness-film

کتاب رکوردهای جهانی گینس (GUINNESS) مجموعه کاملی از رکوردهای مختلف در تمامی زمینه هاست.گینس تنها کتابی است که هیچ وقت کامل نمی شود و همواره در حال تغییر است و هر ساله یک کتاب به نام کتاب گینس (مثلا گینس ۲۰۰۶) منتشر می شود.در این کتاب هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر کاری که برای اولین بار توسط یک فرد انجام شده باشد در آن ثبت می شود . چاپ و تنظیم چنین کتابی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ توسط رئیس کارخانه نوشابه سازی گینس و با همکاری دو برادر انگلیسی (روس و نوریس مک وایتر) صورت گرفت و نام کتاب گینس بر آن گذاشته شد و از آن سال این کتاب هر ساله منتشر می شود.

گینس پر خواننده ترین کتاب دنیا (البته پس از کتب مقدس آسمانی) است و در کتابخانه ها بیشترین درخواست را دارد. در ضمن بیشترین حق نشر را داراست و این رکورد در کتاب گینس به نام خودش به ثبت رسیده است.

برای اینکه یک عمل در کتاب گینس به عنوان یک رکورد جدید پذیرفته و ثبت شود ابتدا باید به مرکز انستیتو گینسدر انگلیس ارجاع شود. در آنجا مدتی در بایگانی حفظ می شود و پس از انجام بررسیهای لازم و در صورت داشتن تمامی شرایط و ویژگیهای مورد نظر این موسسه همراه با نام صاحب رکورد به ثبت می رسد.

از بین قسمتهای مختلف این کتاب، بخش ورزشی آن بیشتر از سایر قسمتها تغییر و تحول پیدا می کند.

سالانه حدود ۶۰۰ هزار نفر خود را به موسسه گینس معرفی می کنند که تنها رکورد تعداد کمی از آنها پذیرفته شده و به آنها پاداش تلعق می گیرد. یکی از قسمتهای خواندنی و پر طرفدار گینس قسمت رکوردهای “بامزه و مضحک” است که در ادامه تعدادی از آنها به همراه تصاویر مربوطه معرفی می گردد:

با حجم ۳۶۶مگابایت و با فرمت RMVB

لینک های دانلود

FileGetty

FileFlyer

FileStuck


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد