دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

Chemix ۲.۰

بدون تردید Chemix یکی از زیباترین نرم افزارهای فلش میباشد که میتواند جهت طراحی و ترسیم آزمایشهای شیمی مورد استفاده موثر قرار گیرد .

یکی از مشکلات عزیزان علاقمند به رشته های مهندسی خصوصا فیزیک و شیمی  ،  رسم وسایل مورد نیاز به هنگام تهیه مقالات و فایلهای پاورپوینت میباشد که گاه سبب میگردد حتی به این منظور  از اسکن تصاویر کتب کلاسیک استفاده نمایند . که سبب اتلاف وقت بسیار و پایین آمدن کیفیت در حاصل کار نهایی میگردد . این مشکل خصوصا زمانی به صورت حاد بروز میکند که به سبب تنوع در وسایل آزمایشگاهی ممکن است دسترسی به تصویر خاصی با تاخیر بسیار همراه گردد .
Chemix نرم افزار بسیار کم حجم و کوچکی میباشد که توسط آن تنها با یک کلیک میتوان به تصویر  بیش از 45 وسیله مختلفی که در آزمایشات شیمی مورد استفاده قرار میگیرد دست یافت . کلیه ابزارهای ( نظیر بشر ، ارلن ، پیپت و … )  در 5 گروه مختلف طبقه بندی گردیده اند که پس از انتخاب گروه مورد نظر با کلیک بر روی نماد آن ، وسیله مورد نظر در وسط سفحه نمایان میگردد که براحتی توسط موس قابل حرکت میباشد . در حقیقت برای طراحی یک میز آزمایش تنها کافی است یکی یکی وسایل را انتخاب کنیم و در سر جای خود قرار دهیم .
نرم افزار در دو نسخه مختلف طراحی گردیده است که نگارش 2 آن تنها در سایت شرکت توسعه دهنده قرار گرفته است و ما آن را دانلود و برای شما به صورت یک فایل اجرایی مجرد کامپایل کرده ایم . نسخه دو از جهات بسیاری بر نسخه اولیه دارای برتری میباشد که پاره ای از آنها عبارتند از
- وسایل و ابزارهای بیشتر
- امکان چرخش و تغییر زاویه برای کلیه وسایل
- امکان ریختن مواد مجازی در داخل ظروف با رنگ دلخواه
- امکان ذخیر تصاویر به صورت مجزا
- تنظیم اندازه
و ….


هر دو نگارش نرم افزار در اصل از نوع SWF میباشد که تبدیل به فایل اجرایی exe گردیده اند و بدون نیاز به نصب و تنها با یک کلیک قابل اجرا میباشند


حجم فایل : 823 کیلوبایت
دانلود فایل
پسورد فایل فشرده :www.takdownload.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد