دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلود رایگان باری سرزمین های مرزی , Borderlands Patch 1.3.1



سایت سازنده : www.borderlandsthegame.com
سبک بازی : اکشن علمی تخیلی
تصویر محیط : شماره یک
سیستم مورد نیاز : سی پیو: 2400 , رم: 1 گیگ
حجم دانلود : 160 مگابایت
لینک مستقیم : دانلود
لینک کمکی : دانلود
منبع مطلب : ای اف دانلود
نویسنده مطلب : bahman

لینک غیر مستقیم (راپیدشر) :
http://rapidshare.com/files/411894501/Borderlands_Patch_1.3.1__AFDownload.Com_.zip

بازی جدید و زیبای Borderlands شخص اول ژانر علمی تخیلی Shooter با بهره گیری از عناصر ژانر ” آر پی جی” (Roll Playing Games) می باشد، که توسط شرکت Gearbox Software برای پلتفرمهای ویندوز، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ ساخته شده است . این بازی اندکی پس از انتشار توانست بخوبی پاسخگوی انتقادهای موجود درمورد خود باشد بگونه ای که توانست نمره عالی ۹٫۲۵ از مجموع ۱۰ نمره را از نظر منتقدین در سایت تخصصی نقد و بررسی بازی (GameInformer.com) را بدست آورد. دراین بازی بایستی برای تغییری شگفت که شما را شکه خواهد نمود آماده باشید! دراین بازی شما در نقش یکی از چهار سرباز اجیر شده که هریک قابلیتهای خاص و شگفت انگیزی دارند خواهید بود که هر آنچه برسر راه آنها قرار گیرد را نابود می کنند. Borderlands با خاصیت بازی معتاد کننده، نبردهای با اسلحه شخص اول هیجانی، تعداد بسیار زیادی از انواع اسلحه های مختلف، عناصر بازی ژانر RPG، و همکاری چهار نفره ای که دارد آن را به عنوان بازی شخص اول Shooter ای کاملا پیشرفته که تجربه کاملا جدیدی رابه شما در این سبک بازی ها می دهد تبدیل نموده است، که شما را در نقش یک سرباز اجیر شده در سیاره ای بی قانون و ویران شده به نام “پاندورا” در جستجوی منبعی از فناوری قدرتمند با نام The Vault (غار) قرار می دهد.

این بازی از نظر سازنده آن ژانری جدید رادر اینگونه یازی های شخص اول پدید آورده ، بگونه ای که برای آن نام اختصاری RPS مخفف Role Playing Shooter را برگزیده است !

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد