دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

مرورطر قدرتمند گوگل کروم Google Chrome 5.0.375.125 Final

مرورگر قدرتمند Google Chrome محصول شرکت گوگل که در حال رقابت با دیگر مرورگرها میباشد این مرورگر ساختاری ظاهری متفاوت و از تکنولوژی پیشرفته ای و پیچیده ای استفاده شد ه است که به ادعای خود برنامه نویسان سبکتر سریعتر و روانتر از دیگر مرورگر ها میباشد و در برنامه نویسی این مرورگر از موتور برنامه نویس جدید جاوا اسکریپت ورژن ۸ استفاده کرده اند و این به ان معنی است که شما میتوانید از برنامه های متنوع اژاکس در این مرورگر استفاده کنید و در پایان میتوان گفت که گوگل کروم از بالاترین کیت وب استفاده کرده و کاربران میتوانند از برنامه های مانند CSS3  و دیگر ابزارجانبی پیشرفته استفاده کنند .
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.
این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.


- Chrome نیز درست مثل فایرفاکس ۳ و Microsoft IE8 Beta 2، به طور خودکار URLهایی که شما در browser history خود تایپ می‌کنید را کامل می‌کند. گوگل از این هم فراتر رفته، «ترکیب جستجوی اینترنتی با browser history»؛ آن‌ها این قابلیت را “Omnibox” نامیده اند.

- وقتی شما یک tab تازه در Chrome باز می‌کنید، با بیش از ۹ سایت معروف دیگر که به آن سر زده‌اید نیز روبرو خواهید شد. علاوه بر این لیستی از آخرین search history به همراه بیش‌ترین bookmark های خود خواهید داشت. همچون Omnibox، آخرین سایت‌های اینترنتی که وارد آن شده باشید در domain سطح بالایی حاضر می‌شوند.

- یکی از تغییرات مثبت در Chrome، مربوط به موضوع “استقلال کامل tab”ها است. نه تنها در این مرورگر هر tab استقلال خود را حفظ کرده است، بلکه tabها از یکدیگر تفکیک‌ناپذیر هم شده اند. به عبارت دیگر، می‌توان یک tab واقع در این مرورگر را متوقف کرد بدون این که تمام مرورگر متوقف شود. شما می‌توانید با عمل drag کردن، آن ها را به هر جای دسک‌تاپ که می خواهید، منتقل نمایید.

-  وقتی یک tab بی‌حرکت مانده اما در عین حال از کار نیافتاده است (هَنگ کرده است)، گوگل سریعا یک task manager ایجاد کرده و به شما این اجازه را می‌دهد تا بدون این که نیازی به بستن tab یا مرورگر داشته باشید، این مشکل را رفع نمایید.

- در Chrome هم شما می‌توانید کد منبع صفحات (page source) را ببینید، اما گوگل روش قبلی را به کل کنار گذاشته است. کنترل کننده (inspector)، کدهایی را نمایش می‌دهد که روی هر صفحه با رنگ‌های مختلف و جزئیات متعدد استفاده شده‌اند.

- مانند جستجوی “InPrivate” که روش مورد استفاده در IE8 beta 2 است، جستجوی “Incognito” در Chrome نیز به شما اجازه خواهد داد در اینترنت به گردش بپردازید بدون این که هیچ history از خود پشت سر گذاشته باشید. از جمله موارد قابل استفاده عبارت است از: به اشتراک‌گذاری یک رایانه در منزل و خرید برای یکی از اعضای خانواده که ممکن است از همان رایانه استفاده کند. این گونه جستجو، به جستجوی “porn mode” نیز شهرت دارد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome :
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp – Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز
- و ….



تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۸۹
سایت سازنده : www.google.com
قیمت فروش : رایگان
تصویر محیط : شماره یک
حجم دانلود : 17 مگابایت
لینک مستقیم : دانلود
لینک کمکی : دانلود
منبع مطلب : ای اف دانلود
نویسنده مطلب : bahman

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد