دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

مراسم افتتاحیه با لینک مستقیم ,World Cup Cermony-2010

کارگردان :
بازیگران :
‍‍ژانر فیلم :
فرمت ویدئو :
مدت زمان :
حجم دانلود : 800 مگابایت
منبع مطلب : http://www.afdownload.com


مراسم افتتاحیه نوزدهمین دورۀ بازی های جام جهانی فوتبال روز جمعه ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برگزار شد. بیش از ۱۵۰۰ بازیگر در این مراسم برنامه های زیبایی اجرا کردند. پنجشنبه شب با حضور بسیاری از ستارگان فوتبال و موسیقی جام جهانی فوتبال به صورت غیررسمی افتتاح شد. مردمان سرزمین رنگین کمان پنجشنبه شب با برپایی یک جشن موسیقی به دنیا به خاطر برگزاری نخستین جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی خوش آمد گفتند.

برخی از حواشی این مراسم زیبا و به یاد ماندنی:

در این مراسم بسیاری از ستارگان موسیقی آفریقای جنوبی و دنیا با اجراهای خود در حضور ۳۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اورلاندو به طور غیررسمی جام جهانی نوزدهم فوتبال را افتتاح کردند.دزموند توتو برنده جایزه صلح نوبل در این جشن گفت: ما به همه شما خوش آمد می‌گوییم و از آنجا که آفریقا گهواره بشریت است ما به شما بازگشت تان به خانه را خوش آمد می‌گوییم.

بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰، با فرهنگ، موسیقی و رقص های منحصر بقرد آفریقا رسما افتتاح شد.قاره آفریقا که برای اولین بار میزبان جام جهانی فوتبال می باشد، مراسم افتتاحیه ویژه ای برای این مسابقات تدارک دیده بود.استادیوم ساکر سیتی که به شکل کدو تنبل ساخته شده، میزبان ۹۰ هزار تماشاگر بود. بخش اعظمی از مراسم به نمایشات رقص و موسیقی اختصاص داده شده بود.رنگ های سمبل آفریقا در این مراسم به وفور به چشم می خورد.

یک اکیب ۲۸۰ نفره، نام و پرچم های کشورهای شرکت کننده را حمل کردند. یک گروه دیگر نیز با لباس هایی که بر تن داشتند، آرم رسمی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ را به نمایش دراوردند.مراسم افتتاحیه با نمایش تیم آکروباسی نیروی هوایی آفریقای جنوبی به پایان رسید. جشن پنجشنبه شب در سووتو چند ساعت پیش از آغاز رسمی رقابت‌ها از شبکه های مختلف تلویزیونی جهان پخش شد. این یکی از بخش‌های جنبی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۰ بود.در ادامه این مراسم خوانندگان موسیقی از آفریقای جنوبی و دیگر کشورهای جهان برای حاضران در مراسم قطعاتی را اجرا کردند.

لینک های دانلود مستقیم از سرور ای اف دانلود : پارت ۱ | پارت ۲ | پارت ۳ |پارت ۴

لینک های دانلود مستقیم از سرور مدیا فایر : پارت ۱ | پارت ۲ | پارت ۳ | پارت ۴

لینک های دانلود از سرور رپید شیر :پارت ۱ | پارت ۲ | پارت ۳ | پارت ۴


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد