دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

دانلودرایگان بهمن سیستم=نرم افزار-فیلم بازی-جدیدترین عکسهای مدل

بازی پر طرفدار شورش در شهر نسخه ۴ Streets of Rage Remake

streets-of-rage

مطمئنا همه دوستان بازی از یاد نرفتنی شورش در شهر ۱،۲،۳ را فراموش نکرده اید. این بازی جذاب اوقات فراقت خیلی از طرفداران کنسول سگای قدیمی را به طرف خود جلب کرده بود و واقعا یکی از بهترین بازی های ۲ بعدی آنزمان به حساب می آمد. امروز نسخه ۴ شورش در شهر کنسول سگا رو اپلود کردم البته این نسخه برای بازی در کامیوتر طراحی شده است. محیط بازی تا حدودی تغییرکرده است و تمام کارکترهای استریتس اف ریج در این بازی موجود می باشند. افکتها و مراحل جدید از جمله امکانات این نسخه می باشند.


این بازی بر اساس یک موتر بازی که به BOR معروف است ساخته شده است. حالا این کلمه بور خودش به معنی Beat Of Rage می باشد که در واقع اولین بازی از این سری بود. بازی Beat Of Rage  در واقع به عنوان شورش ۴ معروف است ولی چون اون زمان شخصیت های شورش هنوز تحت کپی رایت بودن و این یه بازی رایگان بود، امکان استفاده از شخصیت های اصلی بازی شورش وجود نداشت ولی سبک بازی به همون سبک و سیاق بازی شورش بود.

به هر حال این بازی رایگان با یه موتور اوپن سورس و ساده وارد اینترنت شد و علاقه مندان به این بازی و کسانی که یکم از موتور بازی سر در می آوردن شروع کردن به ساخت بازی های مختلف با استفاده از موتور این بازی که بهترین نسخه ای که من دیدم همون نسخه sorr یا Streets of rage remake بوده تنها نسخه ای از بازی که کمی توی موتور بازی دست برده شده بود.

کل سری این بازی ها دارای سه حرکت اصی و یه سری حرکات فرعی هستند ، حر کت های اصلی ضربه زدن و پریدن که با دکمه های Ctrl , Alt انجام می شه و حرکت مخصوص نیز با استفاده از دکمه شیفت که البته این حرکت باعث می شه از انرژی شما تو بازی کاسته بشه و یکی از  حرکات فرعی که به نوعی یه نوع فن به حساب می آد با زدن دوبار به جلو و دکمه ضربه حاصل می شه این حرکات در تمام نسخه های بازی یکسان می باشد.

موتور بازی  سبک ساده ای رو دنبال می کند و کار با آن بسیار راحت است به اینصورت که هر شخصیت در موتور باز شده بازی می باشد، به صورت یه فایل تصویری با فرمت gif‌ که کلیه حرکات یک شخصیت رو جز به جز در خودش دارد، و به عنوان مثال تمام حرکات یه شخصیت به هنگام ضربه زدن فریم به فریم توسط عکس های gif ساخته می شود. محدوده ای که یه شخصیت می تواند ضربه وارد کند فقط محدود به قسمت هایی می شود که تصویر وجود دارد. پس ضمینه بازی هم به همین صورت ساخته شد است. این سادگی در موتور بازی باعث شده که افراد بسیار بشیشنند و بازی های مختلفی بسازند که اکثرا در نوع خودشون جالبند.

یکی از امکانات دیگه ای که این موتور در دسترس سازنده بازی قرار می دهد امکان تبدیل اون به نسخه های دریم کست و پلی استیشن دو هست . بازی کردن این بازی ها روی تلوزیون از لذتی دو چندان برخوردارد . چون این بازی ها تحت داس اجرا می شوند و عکس های اونها کوچیک می باشند روی ویندوز و مانیتور از کیفیت مناسبی بر خوردار نیستند ولی روی تلوزینون کیفیتی دو برابر را به نمایش می گذارند.

حجم دانلود: ۷۲ مگابایت
لینک دانلود رپید شر: Streets of Rage Remake
لینک دانلود فور شرد: Streets of Rage Remake
لینک دانلود مدیا فایر: Streets of Rage Remake


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد